Ford Automobiles Forum banner

Kan iemand mij vertellen wat mijn verfcode is?

70K views 30 replies 14 participants last post by  PURPLE_2L_LX  
#1 · (Edited by Moderator)
Hallo
Ik heb net een Mondeo mk3 titanium stationwagen uit 2005 ('55') gekocht en hij heeft een nieuwe voorbumper nodig, maar ik heb problemen met het vinden van de kleurcode op het plaatje aan de binnenkant van de bestuurdersdeur. Kan iemand mij vertellen wat de kleurcode is en welke kleur het is?

Ik heb een foto van het plaatje aan de bestuurderskant van mijn auto bijgevoegd.
Bedankt

Attachments

#8 ·
Wat is mijn kleurcode alsjeblieft? En de naam indien mogelijk.

De link werkt niet voor mij.

WF04XXGBB65D03772

Dank u... !
Stardust Zilver (Metallic)

#10 ·
Kan iemand me helpen met mijn eigen paintcode? Ik heb de voorgestelde site geprobeerd, maar kan mijn code daar niet vinden.

Van wat ik heb gelezen, denk ik dat mijn code 6 0 is, maar op de pagina staat een 5 en een 7, maar geen 6. Bedankt bij voorbaat

#11 ·
Het vertelt je de exacte kleur en elke variatie. Zoals Diamond white (1) of (2) etc.

Zie de foto in berichtnummer 1. Het vak linksonder zegt 7. Dat is het niet.

Het vak erboven zegt 7 2. 7 is de verfcode.

Berichtnummer 3... hij zegt E 6. E is de verfcode.

Het nummer erna is het jaar. 7 2 is Machine Silver 2002

E 6 is Ink Blue 2006.

#12 ·
Bedankt voor dat paars, ik begreep dat gedeelte wel, maar dat betekent dat mijn verfcode 6 is, zoals in de doos die je noemde. Ik heb 6 0, maar op de website voor de codes zie ik geen 6 vermeld staan. Ideeën wat 6 is? Het is een zilveren auto als dat helpt lol

#13 ·
Wat is het chassisnummer? Stuur me een bericht als je het niet op het forum wilt plaatsen.

#15 ·
Stardust Silver Metallic.

#17 · (Edited by Moderator)
Als u etis gebruikt, kijk dan langs de bovenste balk en klik op "voorkeuren", op de volgende pagina wijzig het zodat er "Verenigd Koninkrijk" staat, dan zou u gewoon uw kenteken kunnen gebruiken. :L

Als u "ford etis" in de Google-zoekopdracht typt, komt het als het beste resultaat naar boven :L

#20 ·
Als u een 0 heeft, is deze mogelijk in 2000 gebouwd en niet in 2003. Zet uw VIN-nummer in de ETIS-link

#21 ·
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum... In ieder geval ben ik op zoek naar de verfcode voor mijn auto, ik denk dat het F O is, maar weet het niet zeker. Het chassisnummer is WF04XXGBB41C25149. Ik denk dat de kleur aquamarijn frost pearl m/s is

#22 ·
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum... In ieder geval ben ik op zoek naar de verfcode voor mijn auto, ik denk dat het F O is maar weet het niet zeker, het chassisnummer is WF04XXGBB41C25149, ik denk dat de kleur aquamarijn frost pearl m/s is.
Je hebt gelijk :L zie je inbox voor een screenshot

#25 · (Edited by Moderator)
http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do

Hier zijn uw gegevens

* Illustratie toont alleen model
Mondeo 2007-, 2.3L Duratec-HE (160PS) - MI4, Hypnotic Silver

Chassisnummer: WF0GXXGBBG9M69206
Eerste registratiedatum: 22.04.2009
Registratieland: GB
Typegoedkeuringsnummer (TAN): E13*2001/116*0249
Belangrijkste kenmerken
Bouwdatum: 26.03.2009