Typowy problem ze starzejącymi się TDCi....jest lista kontrolna....(najtańszy/najłatwiejszy 1) filtr paliwa już wykluczyłeś,
warto spróbować dobrej jakości dodatku do oleju napędowego do zbiornika, ale butelkę na 1/4 zbiornika (lub mniej) dla stężenia,
Używam Forte, ale inni tutaj przysięgają na BG244. Zauważ, że
żadne z nich nie są dostępne w Halfords.
Następnie sprawdza się wtryskiwacze, co najlepiej zrobić przez odpowiedniego specjalistę od diesli Delphi z ich stanowiskiem testowym, chociaż mniej rozstrzygający test można wykonać samodzielnie za pomocą zestawu do testu przelewowego, około 20 funtów na ebay, ALE mogą przejść test przelewowy i nadal być wadliwe w inny sposób z powodu nadmiernego zasilania, czego test przelewowy nie może wykryć. Przy okazji, specjalista Delphi od diesli pobierze około 20 funtów za wtryskiwacz do testu.
Z tyłu pompy paliwa znajduje się zawór zwany IMV lub zaworem dozowania wlotowego, który
może powodować ten problem, więc kosztuje około 30-50 funtów, ale może warto go wymienić, jeśli do tej pory nie ma szczęścia, to obawiam się, że to pompa paliwa, która, chociaż może się nie psuć, nadal może nie dostarczać wymaganego ciśnienia.
Na forum jest wiele wątków od osób, które przeszły powyższy proces i ostatecznie musiały wymienić pompę, ale najlepiej spróbować najpierw oczywistego.
Jeśli nie chcesz robić tego sam, to
właściwy specjalista od diesli (
nie ogólny warsztat) ma cały odpowiedni sprzęt testowy do testowania układu paliwowego od zbiornika do wtryskiwaczy. Uważaj na każdego mechanika w warsztacie, który po prostu 'diagnozuje' wtryskiwacze (pełny zestaw!) nawet bez brudzenia sobie rąk....to dla nich ładny, gruby zysk za bardzo małą pracę i szybko tracą zainteresowanie, gdy wezmą twoje pieniądze i nadal nie jest naprawione!
Najlepiej nie używać easystart, ponieważ według niektórych na forum może to spowodować przeskoczenie łańcucha rozrządu.
Powodzenia, a dla forum, prosimy o informowanie nas na bieżąco! Jakiekolwiek dalsze pytania?? Po prostu zapytaj forum, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.
Przy okazji, zanieczyszczenia w filtrze paliwa są mało prawdopodobne...najwyraźniej, jeśli pompa się psuje, przyjmuje postać
bardzo drobnych cząstek podobnych do pyłu....
Czy przeczytałeś ten wątek, który jest podobny do twojego..
http://www.talkford.com/community/topic/330298-flashing-glowplug-light-limp-home-mode-and-code-p0251/